Puerto princessa - Reisverslag uit Puerto Princesa City, Filipijnen van Robenirisopreis - WaarBenJij.nu Puerto princessa - Reisverslag uit Puerto Princesa City, Filipijnen van Robenirisopreis - WaarBenJij.nu

Puerto princessa

Door: Iris

22 April 2016 | Filipijnen, Puerto Princesa City

De tricycle bracht ons naar Floral Villarosa met supermooie tuin, lekker zwembad, airco en goed bed. Via de tricycle man gelijk vervoer voor dé volgend dag geregeld. Gelijk het zwembad getest water voor ons eigenlijk iets te warm, maar dat mocht de pret niet drukken. Na een klein tukkie op pad. Gewoon stukje lopen en er stopte al snel een tricycle man die ons weg kon brengen naar de city voor 50 php ( 1euro) . We hadden gezegd dat we wat wilde eten, hij sprak niet zo goed Engels. Hij bracht ons eerst naar Mac donalds, toen naar jollibee en Chinese king. Dit terwijl we graag wilden eten waar de locals eten. Hij begreep het niet. We zijn uitgestapten en gaan lopen vonden hoop kraampjesaan de weg zonder koeling , durfden we niet om te eten. Volgende tricycle genomen Naarden heerlijk restaurant. Er werd geen alcohol geschonken ( moslim) ' s avonds heerlijk voor onze kamer gezeten. En heerlijk geslapen