Boracay Calypso beach and dive resort - Reisverslag uit Boracay Island, Filipijnen van Robenirisopreis - WaarBenJij.nu Boracay Calypso beach and dive resort - Reisverslag uit Boracay Island, Filipijnen van Robenirisopreis - WaarBenJij.nu

Boracay Calypso beach and dive resort

Door: Iris

08 Mei 2016 | Filipijnen, Boracay Island

Vanochtend eerst uitgebreid ontbijten, koffer inpakken en gelukkig bericht van Analito dat hij ons weg kan brengen. 11:30 vertrekken we naar het vliegveld, omdat het zondag is is het gelukkig deze keer niet druk op de weg. En zijn we er dik op tijd, we vliegen om 14:00 met Cebu Pacific,het vliegtuig is een propellervliegtuig. Hij is languit voelen omdat roven Kinect aan rechtop kunnen staan in het vliegtuig mogen wij op de eerste rij zitten met De meeste beenruimte wel moeten we allebei aan een kant, om bij calamiteiten de nooddeuren te kunnen openen. Veilig gevoel! In het vliegtuig verkopen ze voor 400 php een ticket incl. Alle fees en vervoer naar boot en naar resort. Geen idee of we er goed aan deden, maar voordeel was wel dat we overal goed werden opgevangen.

Met busje naar resort toe. Dit is echt een toeristen eiland bijna geen local te bekennen die niet aan het werk is.
Mooi strand, privé strand en privebedjes, veel souvenierwinkeltjes, blauwe zee. Dit is wat we zoeken! Helaas wel veel piepkleinemugjes, veel gestoken.