Cebu city montebello villa hotel - Reisverslag uit Cebu City, Filipijnen van Robenirisopreis - WaarBenJij.nu Cebu city montebello villa hotel - Reisverslag uit Cebu City, Filipijnen van Robenirisopreis - WaarBenJij.nu

Cebu city montebello villa hotel

Door: Iris

07 Mei 2016 | Filipijnen, Cebu City

Vandaag voornamelijk bezig geweest met het uitzoeken van de vliegreizen en het verblijf op Bocaray eiland. Beide zijn voor filipijnse begrippen best wel duur. Wel heerlijk genoten van het zwembad van Montebello hadden het kleinere zwembad helemaal voor ons alleen. Gelukkig wordt er niet echt aan handdoekjes leggen gedaan. ' s avondwandeling een megashopping mall geweest. Echt niet normaal groot, nergens een plattegrond te bekennen. Wij zochten de converse winkel, meerdere keren gevraagd , zeiden steeds dat het in de buurt was, was nog een hele klus. Gelukkig uiteindelijk gevonden en voor Floor kadootje kunnen kopen. Daarna " uit eten" bij Mac Donalds . Rijst met kip etc. Kwam onzeneus een beetje uit. Analito de taxi-chauffeur een sms gestuurd of hij ond morgen naar het vliegveld kan brengen. Hij had ons ook naar Oslob gebracht